Informacja o wyniku naboru
Dobra, dnia 29 listopada 2017 r.
Nasz znak: ZO.OK.2110.6.2017.TG
INFORMACJA
o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze
wieloosobowe stanowisko ds. melioracji (1 etat)
w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji
w Urzędzie Gminy Dobra
1) Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Dobra,
ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
2) Określenie stanowiska:
Wieloosobowe stanowisko ds. melioracji (1 etat)
w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji
w Urzędzie Gminy Dobra
3) Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego:
W wyniku przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze - wieloosobowe stanowisko ds. melioracji (1 etat) w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra, Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Nr 140/2017 z dnia 13 października 2017 r. w sprawie powołania składu Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra – nie wyłoniła kandydata na ww. stanowisko pracy.
4) Uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko:
Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Nr 140/2017 z dnia 13 października 2017 r. w sprawie powołania składu Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra, informuje, iż kandydatka, która złożyła dokumenty aplikacyjne na ww. stanowisko pracy nie spełniła wymagań niezbędnych, związanych z oferowanym stanowiskiem.
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Tamara Gębuś Data wytworzenia:
29 lis 2017
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
29 lis 2017, godz. 13:30
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
29 lis 2017, godz. 13:30