Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o realizacji zadania publicznego w ramach Budżetu Obywatelskiego, pod nazwą: "Integracja mieszkańców sołectwa Dołuje" - pierwsza część projektu.

Wójt Gminy Dobra, działając na postawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 ze zm.) zleca Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju Sołectwa Dołuje organizację zadania publicznego w ramach Budżetu Obywatelskiego, pod nazwą: „Integracja mieszkańców sołectwa Dołuje” – pierwsza część projektu, z pominięciem otwartego konkursu ofert, w trybie tzw. „małego grantu”. W załączeniu przedstawiam wniosek złożony przez Stowarzyszenie.

Proszę o pisemne zgłaszanie uwag dotyczących złożonego wniosku, wg art. 19a ust. 4, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w poniższy sposób:
- na adres e-mail: dotacje@dobraszczecinska.pl
- osobiście, składając wniosek w sekretariacie Urzędu Gminy ul. Szczecińska 16a; 72-003 Dobra, w godzinach pracy urzędu (poniedziałek 8.00-17.00, wtorek 8.00-15.00, środa – piątek 7.00-15.00)

 

Wniosek >> pobierz (pdf)


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Renata Łuniewska

Data wytworzenia:
28 lut 2017

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
28 lut 2017, godz. 09:38

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
25 kwi 2017, godz. 11:27