Usługa odławiania zwierząt bezdomnych z terenu Gminy Dobra, Police, Nowe Warpno, Kołbaskowo, w roku 2014
Dobra: Usługa odławiania zwierząt bezdomnych z terenu Gminy Dobra, Police, Nowe Warpno, Kołbaskowo, w roku 2014
Numer ogłoszenia: 78126 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.dobraszczecinska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Usługa odławiania zwierząt bezdomnych z terenu Gminy Dobra, Police, Nowe Warpno, Kołbaskowo, w roku 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Usługa odławiania zwierząt bezdomnych z terenu Gminy Dobra, Police, Nowe Warpno, Kołbaskowo, w roku 2014.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):85.20.00.00-1, 85.21.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że: 1.1) posiada zezwolenie wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w zakresie przewozu i transportu zwierząt towarzyszących. 1.2) Posiada decyzję - Zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie: ochrony przed bezdomnymi zwierzętami zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2005 nr 236, poz. 2008) ze wszystkich gmin w obrębie których prowadzone będzie przez wykonawcę odławianie zwierząt
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje co najmniej: Samochód dostosowany do transportu zwierząt - 1 sztuka Klatka metalowa przenośna dla psa - 1sztuka Klatka przenośna lub transporter dla kota - 1 sztuka poskrom dla psa - 1 sztuka chwytak na koty - 1 sztuka Siatka na wysięgniku do łapania kotów - 1 sztuka Nosze - 1 sztuka Rękawice ochronne - 2 sztuki Siatka narzucana - 1 sztuka Kaganiec, różne rozmiary - 4 sztuki smycz różne rozmiary 4 sztuki
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:20.03.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Z up. Wójta Gminy Dobra
SEKRETARZ
mgr Rozalia Adamska
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
10.03.2014.15.42.52 siwz (PDF, 116.81Kb) | 2014-03-10 15:42:52 | 107 | |
10.03.2014.15.43.25 Zalacznik nr 1 oferta cenowa (PDF, 65.31Kb) | 2014-03-10 15:43:25 | 79 | |
10.03.2014.15.43.34 Zalacznik nr 2 oswiadczenie (PDF, 38.57Kb) | 2014-03-10 15:43:34 | 80 | |
10.03.2014.15.43.42 Zalacznik nr 3 grupa kapitalowa (PDF, 50.20Kb) | 2014-03-10 15:43:42 | 79 | |
10.03.2014.15.43.54 Zalacznik nr 4 wykaz sprzetu (PDF, 39.86Kb) | 2014-03-10 15:43:54 | 90 | |
10.03.2014.15.44.04 Zalacznik nr 5 wzor umowy (PDF, 46.28Kb) | 2014-03-10 15:44:04 | 172 | |
10.03.2014.15.44.12 Zalacznik nr 1 do umowy Wykaz przeprowadzonych interwencji (PDF, 33.61Kb) | 2014-03-10 15:44:12 | 80 | |
10.03.2014.15.44.26 Zalacznik nr 6 OPZ (PDF, 59.15Kb) | 2014-03-10 15:44:26 | 245 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
26.03.2014.14.00.15 Informacja o wynikach (JPG, 104.81Kb) | 2014-03-26 14:00:15 | 18 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kinga Kowalewska Data wytworzenia:
10 mar 2014
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
10 mar 2014, godz. 15:42
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
10 mar 2014, godz. 15:42