herb BIP - Urząd Gminy Dobra

dobraszczecinska.pl

Informacja o posiedzeniu Komisji Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego Gminy Rady Gminy Dobra w dniu 13 lutego 2019 roku

INFORMACJA

Informuję, że w dniu 13 lutego 2019 r. o godz. 12:30 w Urzędzie Gminy

przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej, odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego Gminy Rady Gminy Dobra.

 

  1. Otwarcie obrad.
  2. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobra na rok 2019.
  3. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2019 – 2025.
  4. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia statutów sołectw Gminy Dobra.
  5. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości i warunków udzielenia bonifikaty od opłaty jednorazowej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Gminy Dobra zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.
  6. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra w 2019 roku.
  7. Projekt uchwały w sprawie zbycia nieruchomości gruntowych.
  8. Projekt uchwały w sprawie ustanowienia  odpłatnej służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Dobra.
  9. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczenia wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Dobra.
  10. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, obejmującego teren w obrębie Bezrzecza, w rejonie ul. Szkolnej.
  11. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Dobra.
  12. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Dobra.
  13. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 1.
  14. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta.
  15. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta.
  16. Wniosek dotyczący utworzenia i przystąpienia gminy Dobra do Stowarzyszenia Droga Ekspresowa S10.
  17. Wniosek dotyczący skomunalizowania działki nr 371 położonej w Dobrej.
  18. Wniosek dotyczący opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dot. działek 867/12, 867/13, 867/31 obręb Wołczkowo.
  19. Wniosek o ustalenie warunków zabudowy dla działek nr 85/5 oraz 13/32 obręb Skarbimierzyce.
  20. Wniosek o przejęcie przez Gminę nieruchomości, działki nr 64/7 o pow. 0,1315 ha położonej w Dobrej.
  21. Wniosek o przedłużenie umowy najmu lokalu użytkowego.
  22. Wniosek dotyczący zaopiniowania sposobu funkcjonowania Budżetu Obywatelskieg w Gminie Dobra.
  23.  Informację o realizacji uchwał podjętych przez Radę Gminy w okresie 01.01.2018-30.06.2018r.
  24. Informacja o realizacji zadań Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji  związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie za okres 01.01.2018 - 31.12.2018r.
  25. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.12.2018 r. do dnia 31.01.2019 r.
  26. Wolne wnioski i informacje.
  27. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Komisji   

Jerzy Stachowicz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kinga Kowalewska 07-02-2019 15:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ewelina Ziółko 07-02-2019
Ostatnia aktualizacja: - 07-02-2019 15:16