herb BIP - Urząd Gminy Dobra

dobraszczecinska.pl

Ogłoszenie o sprzedaży środka trwałego - samochód FIAT DUCATO

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY ŚRODKA TRWAŁEGO

Wójt  Gminy Dobra

ogłasza  sprzedaż środka trwałego – samochód FIAT DUCATO

  1. Rok produkcji: 2001                          Pojemność silnika: 2500 m3

Stan licznika: 288 480                        Kolor: czerwony

Liczba miejsc: 4                                 Rodzaj paliwa: diesel

Dodatkowe wyposażenie: dodatkowa nagrzewnica pod siedzeniem kierowcy, hak.

Samochód posiada ważne OC do dnia 28.06.2018, natomiast przegląd do dnia 13.10.2018 r.  

Samochód jest sprawny, dotychczas użytkowany był przez Staż Pożarną

  1. Nazwa i siedziba sprzedawcy:

             Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra,

  1. Miejsce i termin przetargu:

Otwarcie kopert nastąpi w dniu 18 czerwca 2018  r.  o godz. 1000  w siedzibie Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji,  ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra, 

  1. Miejsce, w którym można obejrzeć sprzedawany przedmiot trwały:

               Miejscowość  Dobra – Parking Straży Pożarnej

  1. Cena minimalna 1 000 zł brutto.
  2. Oferta powinna zawierać:
  • Oferowaną cenę netto i brutto
  • Dane oferenta (imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub siedziby, nr  dowodu osobistego oraz NIP)
  • Oświadczenie, że oferent przyjmuje warunki przetargu bez zastrzeżeń
  1. Oferta powinna być przesłana lub dostarczona osobiście na adres: Urzędu Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8 lub Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra.
  2. Oferty należy składać do dnia 15 czerwca 2018 r. godz. 1200  w zaklejonych kopertach z dopiskiem „ sprzedaż środka trwałego samochód FIAT DUCATO
  3. Ogłoszenie o sprzedaży oraz wybór najkorzystniejszej oferty bądź brak wyboru oferenta zostanie ogłoszony na stronie internetowej po adresem www.bip.dobraszczecinska.pl w zakładce zamówienia publiczne do 30 000 euro.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania wyboru oferty bez podania przyczyny
  5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 424 19 73, osoba do kontaktu: Wioletta Czarnota.
  6. Okres związania ofertą wynosi 14 dni.
  7. Kryterium wyboru oferty będzie oferowana cena. Przedmiot przetargu nabędzie oferent, który zaoferuje najwyższą cenę
  8. Termin zapłaty i zakupu:

Przekazanie środka trwałego nastąpi po zawiadomieniu o przyjęciu oferty oraz uiszczeniu na konto PKO BP 46 1020 4795 0000 9602 0331 9589, lub w kasie Urzędu Gminy Dobra, należytej opłaty wynikającej ze złożonej oferty, w terminie 7 dni od dnia poinformowania oferenta.

Wójta Gminy

Teresa Dera

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kinga Kowalewska 29-05-2018 14:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Wioletta Czarnota 29-05-2018
Ostatnia aktualizacja: Kinga Kowalewska 29-05-2018 14:54