Zaproszenie do składania ofert
Dobra, dnia 23 lipca 2019r.
Nasz znak: WKI.GN.6845.20.2019.WC
Zaproszenie do składania ofert na dzierżawę pomieszczenia kuchni i zaplecza kuchennego w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej
im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej, przy ul. Poziomkowej 5
- Gmina Dobra zaprasza do złożenia oferty na dzierżawę pomieszczenia kuchni i zaplecza kuchennego wraz z wyposażeniem w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej, przy ul. Poziomkowej 5.
- Zaproszenie dotyczy postępowania ograniczonego do podmiotów, które będą dzierżawiły opisane wyżej pomieszczenia z przeznaczeniem wyłącznie na dostarczanie, podgrzewanie posiłków oraz ich wydawanie dla uczniów oraz pracowników Publicznej Szkoły Podstawowej im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej, z wyłączeniem wytwarzania i sprzedaży posiłków na zewnątrz.
- Wydzierżawiający: Gmina Dobra reprezentowana przez Teresę Dera Wójta Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra; NIP 851-294-80-83.
- Przedmiot dzierżawy: Pomieszczenia wraz z wyposażeniem o łącznej powierzchni 33,83 m2, w skład którego wchodzą:
- wydawalnia obiadów o pow. 11,84 m2 - wyposażenie: 4 szt. stół roboczy, trzon 4-palnikowy, okap wyciągowy, stół z komorą zlewozmywaka, szafa chłodnicza podblatowa, blat roboczy, 2 szt. pojemnik na odpadki z pokrywą na kółkach, 3 szt. wózek jezdny, bemar jezdny, 2 szt. pomocnik na sztućce i tace,
- zmywalnia o pow. – 7,82 m2 - szafa przelotowa, blat roboczy, zmywarka gastronomiczna, stół z komorą zlewozmywaka,
- komunikacja o pow. – 4,37 m2,
- wc o pow. – 3,34 m2 - wyposażenie: miska ustępowa, pojemnik na papier toaletowy w rolce o średnicy 32 cm, lustro, umywalka;
- e) pomieszczenie socjalne o pow. – 2,22 m2 - wyposażenie: szafa ubraniowa BHP,
- f) magazyn – 4,24 m2 - wyposażenie: regał magazynowy, szafa magazynowa;
Rok budowy: 2018.
Stan techniczny – bardzo dobry; podłoga wyłożona terakotą.
Lokalizacja: Publiczna Szkoła Podstawowa im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej, przy ul. Poziomkowej 5, 72-003 Dobra.
Media: woda, energia elektryczna, kanalizacja sanitarna.
Liczba uczniów: 474 (na dzień 19.07.2019 r.)
Liczba pracowników: 53 (na dzień 19.07.2019 r.)
- Warunki uczestnictwa:
- Czynsz – nie niższy niż 10 zł/m2 + VAT – zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 4 uchwały Nr XXV/333/2017 Rady Gminy Dobra z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie określenia zasad prowadzenia przez Wójta Gminy Dobra gospodarki nieruchomościami Gminy Dobra w zakresie wynajmowania i wydzierżawiania na czas oznaczony dłuższy niż trzy lata lub na czas nieoznaczony zmienionej uchwałą nr XXIX/389/2017 Rady Gminy Dobra z dnia 28 grudnia 2017 r.
- Niezależnie od czynszu:
- rozliczenie poboru wody i zrzut nieczystości ciekłych: wyliczoną jako iloczyn średniego miesięcznego zużycia wody w ilości 30 m3 x stawki obowiązującej na terenie Gminy Dobra,
- rozliczenie energii elektrycznej: wg. wskazań istniejącego podlicznika,
- opłata za wywóz śmieci - zgodnie ze złożoną deklaracją.
- Ofertę składać mogą wyłącznie wykonawcy, którzy:
- przeznaczą dzierżawione pomieszczenia wyłącznie na cel określony w pkt II, z wyłączeniem wytwarzania i sprzedaży posiłków na zewnątrz,
- w związku z celem umowy dzierżawy będą dostarczać i podgrzewać posiłki zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1252 ) oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemy oświaty oraz wymagań, jakie musza spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 poz. 1154),
- dostarczać będą posiłki wyłącznie na naczyniach ceramicznych (np. porcelana, porcelit) oraz przy użyciu sztućców wykonanych ze stali; nie dopuszcza się podawania posiłków na naczyniach jednorazowych oraz przy użyciu sztućców jednorazowych,
- będą dysponować minimum 2 osobami przeznaczonymi do obsługi tj. m.in.: podgrzewania, wydawania posiłków i odbierania naczyń, które będą w okresie obowiązywania umowy legitymować się aktualnymi książeczkami zdrowia i na każde wezwanie Gminy Dobra lub Dyrektora Szkoły okażą do wglądu aktualne książeczki zdrowia ww. osób. Wykaz osób Wykonawca przekaże Dyrektorowi Szkoły w terminie 5 dni od rozpoczęcia umowy,
- w okresie od dnia 01.01.2017r. do 31.12.2018r. udokumentują, że wydawali minimum 150 posiłków dziennie przez minimum 6 miesięcy (bez wakacji, ferii, dni wolnych od pracy),
- posiadają zezwolenie od Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego, o którym mowa w art. 63 ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1252 ).
VI. Warunki oferty:
Oferta powinna:
- być opatrzona datą sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON oraz numer KRS w przypadku oferentów wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego,
- być czytelnie podpisana przez oferenta (osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta ),
- wskazywać proponowaną wysokość czynszu – nie niższą niż określona w pkt V.1,
- zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w pkt. V ppkt 3a,
- zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w pkt. V ppkt 3b,
- zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w pkt. V ppkt 3c,
- zawierać oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w pkt. V ppkt 3d,
- zawierać dokumenty potwierdzające spełnianie warunku określonego w pkt. V ppkt 3e,
- zawierać dokument potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. V ppkt 3f.
- Umowa zostanie zwarta od dnia 2 września 2019 r. na okres do 31 sierpnia 2020r. z możliwością jej przedłużenia w drodze aneksu na okres łącznie nie przekraczający 3 lata, pod warunkiem braku stwierdzenia naruszeń umowy w okresie jej obowiązywania oraz spełnienia warunków, o których mowa w pkt V.
- Miejsce i termin składania ofert , informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej:
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra pok. nr 8 w terminie do dnia 9 sierpnia 2019 r.
- Szczegółowe informacje:
- w sprawie pomieszczenia uzyskać można codziennie w sekretariacie szkoły w godz. 900 – 1100 pod nr tel. 91 311 33 92,
- w sprawie zapytania ofertowego Pani W. Czarnota tel. 91 424 19 73.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty bądź unieważnieniu postępowania zostanie udostępniona na stronie BIP w zakładce - wynajem pomieszczeń.
- Przed sporządzeniem oferty można dokonać oględzin miejsca dzierżawy, oględziny będą możliwe po telefonicznym uzgodnieniu terminu pod nr 91 311 33 92,
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku oceny ofert Gmina Dobra może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najwyższą stawką czynszu za 1 m2, spełniające wymogi wskazane w pkt V oraz zawierająca dokumenty wymienione w pkt VI.
- Oferty wykonawców, które nie spełniają wymogów określonych w pkt V i nie zawierają dokumentów określonych w pkt. VI zostaną odrzucone.
- Dzierżawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania wyboru oferty bez podania przyczyny.
- Umowa dzierżawy zostanie podpisana na warunkach wskazanych w załączonym do ogłoszenia projekcie umowy dzierżawy.
Z up. Wójta Gminy
mgr Rozalia Adamska
Sekretarz Gminy
Oświadczenie V.3a >> pobierz (docx)
Oświadczenie V.3b >> pobierz (docx)
Oświadczenie V.3c >> pobierz (docx)
Oświadczenie V.3d >> pobierz (docx)
Umowa >> pobierz (doc)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Wioletta Czarnota Data wytworzenia:
24 lip 2019
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
24 lip 2019, godz. 12:55
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
30 lip 2019, godz. 12:47