Informacja o posiedzeniu Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w dniu 12 czerwca 2018 roku
INFORMACJA
Informuję, że w dniu 12 czerwca 2018 r. o godz. 12:30 w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.
- Otwarcie obrad.
- Spotkanie z przedstawicielami Policji i Straży Gminnej w celu omówienia problemów bezpieczeństwa na terenie Gminy Dobra.
- Sprawozdanie finansowe Gminy Dobra wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy za rok 2017.
- Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Dobra wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy za rok 2017.
- Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2017.
- Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2018 rok.
- Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018 – 2025.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Wójta Gminy Dobra.
- Projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków w 2018 r.
- Projekt uchwały w sprawie nabycia nieruchomości gruntowej /Dobra/.
- Projekt uchwały w sprawie nabycie nieruchomości gruntowej /Skarbimierzyce/.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Dobra.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Dobra.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra.
- Projekt uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Projekt uchwały w sprawie przyjęcia projektu „Regulaminu dostarczenia wody i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Dobra”.
- Projekt uchwały w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej przez wyłączenie z użytkowania jako drogi publicznej na terenie gminy Dobra.
- Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 3.
- Projekt uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr XXII/300/2017 Rady Gminy Dobra z dnia 30 marca 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Wołczkowo.
- Wniosek dotyczący przejęcia przez Gminę Dobra działki nr 11/82 oraz części działki nr 11/155 (Kościno),
- Wniosek dotyczący zbycia przez Gminę Dobra działki nr 137 w Wąwelnicy,
- Wniosek dotyczący nabycia na rzecz Gminy działki drogi prywatnej nr 302/220 stanowiącej ul. Bajkową w m. Mierzyn.
- Wniosek dotyczący zmiany przedmiotu darowizny w celu realizacji zadań publicznych Gminy Dobra terenu po byłej Jednostce Wojskowej w Dobrej.
- Wniosek dotyczący opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra dla terenu działek nr 126/1, 126/2, 126/3, 126/4, 126/5, 126/6, 126/7, 126/8, 127/9, 127/10, w obrębie Dobra pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną i bliźniaczą z dopuszczeniem nieuciążliwych.
- Informacja z wykonania uchwał podjętych przez Radę Gminy Dobra w okresie od 01.07.2017 r. – 31.12.2017 r.
- Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.05.2018 r. do 31.05.2018 r.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Komisji
Jerzy Stachowicz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Ewelina Wiśniewska Data wytworzenia:
07 cze 2018
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
07 cze 2018, godz. 09:42
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
07 cze 2018, godz. 11:45